Searching Inventory...

Reklamacije

Zamjenu ili povrat robe kupljene preko Web shopa moguće je uraditi 14 dana od trenutka kada je kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, uručen paket. Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem Obrasca za jednostrani raskid ugovora, koji se može elektronički ispuniti i poslati na mail adresu: [email protected]

 Artikli moraju biti nekorišteni / neoštećeni i orginalna ambalaža sačuvana.

Povratni ili zamjenski paket molimo Vas pošaljite isključivo na našu adresu AS CENTAR d.o.o., Samoborska cesta 233, 10000 Zagreb.

Za slanje paketa Kupac može odabrati prijevozničku službu po svom izboru.

U slučaju povrata artikla, povrat sredstava prema Kupcu bit će učinjen bez odgađanja u roku od 14 dana od kada je AS CENTAR d.o.o. roba vraćena, uključujući i troškove dostave.

Ukoliko ste artikle platili pouzećem ili virmanski, povrat će biti izvršen na Vaš račun, te Vas molimo da nam na [email protected] u tu svrhu pošaljete Vaš IBAN. Ukoliko je plaćanje izvršeno kartično, iznos povrat vratit ćemo na Vašu karticu putem CoryusPay-a.

Troškove povrata robe ili zamjene robe na našu adresu snosi Kupac.

Sve dodatne informacije vezane uz jednostrani raskid ugovora možete pročitati ovdje.

 

REKLAMACIJE

 

Svi artikli kupljeni kod nas pokriveni su punom garancijom u određenom vremenskom periodu. Unutar tog perioda sve garancije će biti riješene u Vašu korist bilo popravkom, zamjenom novim artiklom ili u krajnjem slučaju povratom novca.

Ako primijetite da je Vaš artikl bilo kojem smislu neispravan molimo Vas da nas prije kontaktirate na mail: info@as-centar.hr

Naša politika reklamacija ne utječe na Vaša zakonska prava kupca.
Kako bi što prije obradili Vaš reklamacijski zahtjev molimo Vas da nam pošaljete potrebne dokumente za pokretanje reklamacijskog postupka.

Kod reklamacije pojedinog artikla, opreme ili odjeće potrebno je slijedeće:
• Račun artikla
• Fotografije cijelog oštećenog artikla
• Fotografije detalja oštećenja (iz više kutova)
• Fotografije serijskog broja artikla (ako postoji)

Fotografije moraju jasno prikazivati reklamirani artikl. Molimo Vas da fotografije budu jasno vidljive i ne veće od 1MB po fotografiji.  U slučaju reklamacije pojedinog artikla, opreme ili odjeće potrebno je poslikati cijeli oštećeni artikl, jasno vidljiv detalj oštećenja (iz više kutova) i serijski broj artikla (ako postoji).

Jamstvo vrijedi samo pod uvjetom ako je artikl korišten i održavan prema uputama proizvođača, odnosno prema uobičajenim propisima. Jamstvom nije obuhvaćena šteta koja bi nastala prilikom pada, sudara, udara, preopterećenja te intervencija i popravaka u toku jamstvenog roka van ovlaštenog servisa ili kao posljedica lošeg održavanja artikla.

Jamstvo ne pokriva standardno trošenje potrošnog materijala .

Jamstvo na određeni artikl nije prenosivo te vrijedi samo i jedino prvom kupcu. Račun kao dokaz kupnje je obavezan za sve reklamacijske postupke.
Svaki artikl koji će biti popravljen ili zamijenjen unutar jamstva, jamstveni rok će biti produljen za period koji je artikl bio na popravku.
Uporaba artikla tijekom natjecanja, javnih događanja, najma ili aktivnosti za koje određeni artikl nije predviđen uvelike smanjuje vijek upotrebe te u tom slučaju artikl nije pokriven jamstvom.
Zadržavamo pravo naplate popravaka u slučaju da reklamacijski zahtjev iz nekog od gore navedenih razloga ne bude odobren.
Ako popravak/zamjena artikla ne bude moguća zadržavamo pravo ponuditi zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti (boja ne mora biti ista), ili u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti dio novca proporcionalan preostalom pretpostavljenom životnom vijeku artikla.
Artikl održavajte i popravljajte uvijek i strogo u skladu sa uputama proizvođača jer u suprotnom može doći do oštećenja artikla koje bi moglo uzrokovati ozbiljnu nezgodu.

Sve dodatne informacije vezane uz reklamacije možete pročitati ovdje.

                          © 2024 AS Centar by Symmetria